MS Windows
briani 27239
flytte partitioner
Fra : Psypher

Dato : 28-01-04 15:34

Hej.

Hvis man nu har 4 partitioner på en disk, hvordan får man dem samlet til to
partitioner?
Håber der er nogen der har et godt bud da det irretere mig.

Mvh Lars

Fra : IB

Dato : 28-01-04 15:39

"Partitionmagic" kan, men du "leger med Ilden"

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-01-04 15:42

Psypher skrev :
> [...]
> partitioner?
> Håber der er nogen der har et godt bud da det irretere mig.

Med Fdisk hvis du bruger Dos/W95/98/ME
Med Diskmaneger hvis du bruger 2k/XP
Med Partition Magic hvis du har det...
Med....
Med...
Med...

Kan du se at det hvade været smart hvis du havde fortalt lidt om dine
forudsætninger, hvilket Windows har du fx og hvilke disk programmer du
har....

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp