MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Internet Explorer-vindue meget lille
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 11:30

Hej.

Hver gang jeg åbner min Internet Explorer, eller trykker på et link åbner
den i et meget lille vindue. Hvordan ændrer jeg dette? Jeg kan forestille
mig, at det f.eks. kan ændres direkte i registreringsdatabasen.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jørgen

Dato : 28-01-04 11:34

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den i et meget lille vindue. Hvordan ændrer jeg dette? Jeg kan forestille
> mig, at det f.eks. kan ændres direkte i registreringsdatabasen.

Hej Jeppe
Du skal blot med musen "fange" vinduet i hjørnet og trække det ud i den
ønskede størrelse - så virker det.

--
Venlig hilsen
Jørgen Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 11:54

> Hej Jeppe
> Du skal blot med musen "fange" vinduet i hjørnet og trække det ud i den
> ønskede størrelse - så virker det.

Heh, hvor kikset - det virker :).

Hvad så hvis jeg vil have den til at starte maksimeret? Jeg kan godt trække
den helt ud til kanterne, men det er ikke maksimeret.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-04 12:42

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> skrev :

>Hvad så hvis jeg vil have den til at starte maksimeret? Jeg kan godt trække
>den helt ud til kanterne, men det er ikke maksimeret.

Kan man ikke, IE åbner altid i normal vindue (undtagen, hvis du
laver en genvej til IE, men ved klik på links gør den).

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?