MS Windows
briani 27239
HJÆLP! XP setup: setupdd.sys
Fra : Thomas Rybak

Dato : 28-01-04 11:23

"Filen setupdd.sys kunne ikke indlæses.
Fejlkoden er 4"

Dette er hvad jeg får, når jeg prøver at installere XP. Jeg har set at
microsoft har opdaget problemet, men deres løsning hjælper ikke mig.

Jeg har prøvet at pille ved forskellige BIOS indstilinger og disconnecte
forskelligt hardware, men det virker bare ikke!??!

Mit nye system:
Asus A7V600 mb med SATA raid (som jeg også har prøvet at slå fra)
Athlon XP 2800+
512MB PC3200 RAM
Barracuda IV SATA harddisk
Aopen GeForce 3 grafikkort
CD drev
DVD brænder

Hjæææælp mig!

Thomas

Fra : KH

Dato : 28-01-04 13:32

"Thomas Rybak" <private_REMOVE_@rybakit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit nye system:
> Asus A7V600 mb med SATA raid (som jeg også har prøvet at slå fra)

Brug en pulverslukker!

Fra : Thomas Rybak

Dato : 28-01-04 15:50

> Brug en pulverslukker!

Meget morsomt, men det er ikke nogen sjov situation!

Anyway, jeg har nu løst problemet, det skyldtes noget skod nomane RAM. Nu
har jeg ombyttet til Kingston, det ved man hvad er.

Thank god for groups.google.com

Thomas