MS Windows
briani 27239
Fejlmeddelse efter en tur i MSCONFIG (Win ~
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 28-01-04 09:08

Hejsa.

Efter jeg har fjernet "hakket" ved et element under start i MSCONFIG får jeg
en fejlmeddelse.
Jeg har lagt et billede i dk.binaer under samme emne som her, hvis der lige
er en der gider kigge på det og komme med en løsning.

På forhånd tak

Mvh.

Kenneth

Fra : Gnistn

Dato : 28-01-04 09:39

(: MarlboroMan :) wrote:

> [...]
> Jeg har lagt et billede i dk.binaer under samme emne som her, hvis
> der lige er en der gider kigge på det og komme med en løsning.

Du skal bare sætte flueben i hvor der står 'Vis ikke denne meddelse igen,
eller kør systemkonfigurationsprogrammet, når Windows starter' og klikke på
OK

Så kommer den ikke igen når du genstarter, og det program du har valgt ikke
skal starte op sammen med Windows starter stadig ikke op.

--
Venlig hilsen
Gnistn

Fra : Brian Lund

Dato : 28-01-04 11:17

> [...]
lige
> er en der gider kigge på det og komme med en løsning.

Har du læst hvad der står? Sjovt nok tror jeg ikke du har ;)

Det er ikke en fejl-meddelelse men en information om at du har ændret i dine
indstillinger!
Marker "vis ikke igen" og tryk ok...

Brian

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 28-01-04 17:56

Takker for hjælpen begge to.

Rent faktisk har jeg læst det der stod i boksen og har husket det med
fluebenet. Alligevel kom boksen frem næste gang jeg startede. Nu er det
dog i orden. Ved ikke lige hvad der gik galt første gang.

Mvh.

Kenneth