MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Outlook Express 'overtager' skærmen
Fra : Janus Hoi

Dato : 27-01-04 22:06

Når jeg sidder og laver et eller andet på computeren, popper OE tit op og
indtager skærmen.

Jeg tror det er hver gang, at den checker for mail nyhedsgrupper.

Hvordan får jeg den til at lade være med at overtrumfe alt andet?

Det er irriterende når jeg f.eks. sidder og skriver mails eller et dokument
i word eller noget andet, at jeg så skal have fat i musen for at finde det
rigtige vindue frem igen.
--
Janus

Fra : Janus Hoi

Dato : 27-01-04 22:19

"Janus Hoi" <hoi@**jagi.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det er hver gang, at den checker for mail nyhedsgrupper.

Der skulle naturligvis have stået 'mail OG nyhedsgrupper'.
--
Janus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-01-04 10:12

"Janus Hoi" <hoi@**jagi.com> skrev :

>Når jeg sidder og laver et eller andet på computeren, popper OE tit op og
>indtager skærmen.

Du kunne smide OE ned i systray istedet for at have den
minimeret.

http://www.teamcti.com/trayit/trayit.htm
--
med venlig hilsen Knud