Søges - Brødrene Bibs - Voldsom Volvo
Fra : KO

Dato : 20-04-01 23:55

brødrene bibs??? Hvad det sådan gruppen hed?

Kan man downloade dette gamle men fede nummer, nogle steder?

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 21-04-01 00:27

KO wrote:

> brødrene bibs??? Hvad det sådan gruppen hed?
>
> Kan man downloade dette gamle men fede nummer, nogle steder?

Yep Napster
Torben Strandgaard Jørgensen
Http://www.surf.to/hammerich - syg syg humor

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 21-04-01 00:29

KO wrote:

> brødrene bibs??? Hvad det sådan gruppen hed?
>
> Kan man downloade dette gamle men fede nummer, nogle steder?

Det er Brødrene Bisp

Fra : KO

Dato : 21-04-01 00:42

Takker

Det var lige hvad jeg skulle bruge. ....... jagten er gået ind

Torben Jørgensen <Tubbenn@yahoo.com> skrev i en news:3AE0C640.35B1A936@yahoo.com...

Fra : KO

Dato : 21-04-01 00:52

Venligst - send mig ikke flere numre
1 er rigeligt!

Hygge

Fra : Kirsten Jespersen og~

Dato : 22-04-01 13:22

send bare 1 til mig også *S* hvis nogen vil være så venlige

Fra : Kirsten Jespersen og~

Dato : 22-04-01 17:14

Tak nu jeg også fået den

Fra : Søren Rohde

Dato : 22-04-01 18:59

Hvorfor ikke købe hele pladen "Fra Tonny Til Sonny" på CD for langt under
100 kroner hos www.rillen.dk (se også http://www.graestedfilm.dk/NYT.html):
---

SÆRLIGT BONUSTRACK
på Flyvende Farmor CD'en

Udover at byde på navne som Laid Back, Al Agami,
Sissel Kyrkjebø, Dario Campeotto, Peter Belli, Dodo,
Henning Stærk, Flemming "Bamse" Jørgensen,
Lone Kellermann & Daimi, samt kompositioner af og med
Poul Halberg, Stig Kreutzfeldt Cutfather & Joe, Phase 5 og mange flere har
Flyvende Farmor CD et særligt
bonustrack med en venlig hilsen til alle vores venner.
VOLDSOM VOLVO er re-mixet af Saqib & Buddah Glitter!
"Tak for iaften - og hurtig væk!"

---

--
Venlig hilsen Søren Rohde

Soren_Rohde@get2net.dk

Kirsten Jespersen og Kim Liebum <kli@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BvDE6.552$Kb6.7336@news.get2net.dk...

Fra : Lise Mølbæk

Dato : 24-04-01 20:24

KO <kim.olsen@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bqerk$2n1a$1@news.cybercity.dk...
> brødrene bibs??? Hvad det sådan gruppen hed?
>
> Kan man downloade dette gamle men fede nummer, nogle steder?

Det er fra "Sonny's Souffle Shock Show fra 1987, hvor det var de to
langskæggede Brødrene Bisp og deres sindssygt grimme voldsomme volvo amazon