MS Windows
briani 27239
IE hopper lige et par linjer op ?
Fra : J.K.Arning

Dato : 26-01-04 17:42

Jeg kører med Windows XP Pro UK og alle
updates installeret.

Maskinen er tjekket for virus og andre ømheder
med Panda Antivirus og Ad aware 6.

Jeg oplever det at når jeg åbner en webside i IE
sker det indimellem det at IE scroller et par linjer
op mens jeg sidder og læser.

Det er selvsagt irriterende men det bekymrer mig mere
om ovenstående programmer måske overser noget
spyware / virus.

Har nogle af jer oplevet lignede ?

X-post
dk.edb.system.ms-windows
dk.edb.sikkerhed.virus
FUT
dk.edb.system.ms-windows

Regards

Fra : Villy Jensen

Dato : 26-01-04 19:01

> [...]
> op mens jeg sidder og læser.
>
> Det er selvsagt irriterende men det bekymrer mig mere
> om ovenstående programmer måske overser noget

Næh, mon ikke det er 'mouseware'??

Hvis rullen på din mus sidder i en uheldig position, lige mellem 'scroll-up'
og 'scroll-down' kan du opleve fænomenet... Prøv at 'røre' rullen ganske
lidt, næste gang du ser hopperiet, så vil det kunne erkendes!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Nicolai

Dato : 26-01-04 22:22

"J.K.Arning" <news@no_spam_arning.dk> wrote in message

> Har nogle af jer oplevet lignede ?

Ja, jeg oplever det også. Men jeg tilskriver det musen/scroll funktionen.
Jeg bruger en optisk mus fra MS. Hvilken mus har du?

Nic

Fra : J.K.Arning

Dato : 26-01-04 22:35

"Nicolai" <news2004@FJERNmailme.dk> wrote in message

> Ja, jeg oplever det også. Men jeg tilskriver det musen/scroll
funktionen.
> Jeg bruger en optisk mus fra MS. Hvilken mus har du?

Optisk mus fra Microsoft . .den hedder vist noget med
intelli-et-eller-andet

Ok det ser ud som om det er en feature ved enten mus eller driver.

Regards

Fra : Zalza

Dato : 28-01-04 09:42

Er scroll hjulet på din mus meget løs ? eller er musen bare gammel og slidt
?

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-01-04 12:37

"Zalza" <nospam@nospam.no> wrote in message
> Er scroll hjulet på din mus meget løs ? eller er musen bare gammel og
slidt
> ?

Helt ny MS Intellimouse et eller andet

Jeg har siddet og fiflet med musen og syntes
ikke jeg kan fremprovokere det .. lidt underligt
er det da.

Regards