MS Windows
briani 27239
Hvad kræver Windows 2000 opgradering
Fra : BJ Denmark

Dato : 26-01-04 13:30

Nej - jeg er ikke ude efter at gøre ulovligheder.

Jeg har en w2000 opgradering med CD - i sin tid opgraderet fra w98.

Nu står jeg overfor en mulig formatering. Inden jeg gør dette: Er der en
nemmere måde at indlæse w2000 fra opgraderings-CD'en end først at indlæse
w98? (Ja, et Image, men det det besvarer ikke helt mig spg.....

Eller med andre ord: Hvilke filer skal være repræsenteret på PC'en, før
opgraderingen er tilfreds i formodning om, at W98 allerede er installeret?

--
BJ

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet "Du er en idiot" får
nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Spangkuk

Dato : 26-01-04 13:40

"BJ Denmark" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
før
> opgraderingen er tilfreds i formodning om, at W98 allerede er

Jeg ved ikke hvilke filer der trigger opdateringen, men har du
2 CD drev, kan du smide din 98cd i det ene, og boot fra det
andet med W2Kcd'en i.

Herefter viser du installationen hen til 98drevet hvor den finder
hvad den leder efter, og den påbegynder fuld inst. på C.

Viola

Spang

Fra : hcma

Dato : 26-01-04 14:35

> [...]
> opgraderingen er tilfreds i formodning om, at W98 allerede er installeret?

Bare boot direkte op på din W2k-cd. Et stykke inde i instalationen bliver du
bedt om at indsætte din 98-cd, bare for at verificere at du et berettiget
til at benytte "Upgrade"
m v h
hc

Fra : BJ Denmark

Dato : 26-01-04 16:10

hcma wrote:

> Bare boot direkte op på din W2k-cd. Et stykke inde i instalationen
> bliver du bedt om at indsætte din 98-cd, bare for at verificere at du
> [...]

Tak begge to! - Det gør jo unægtelig processen lidt nemmere