MS Windows
briani 27239
9600 grafikkort
Fra : Finny

Dato : 26-01-04 13:18

Har købt et ATI Radeon 9600 grafikkort.
Når jeg genstarter maskinen efter inst. af driver får jeg sort skærm.
Hvis jeg slår driverne fra kan jeg starte maskinen, men der kommer små
prikker på skærmen. Når jeg flytter et vindue rundt på skærmen kommer der
flere og flere prikker.

Nyeste drivere er installeret.

Idasofie

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 26-01-04 13:37

"Finny" <nogen@nobody.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis jeg slår driverne fra kan jeg starte maskinen, men der kommer små
> prikker på skærmen. Når jeg flytter et vindue rundt på skærmen kommer der

Hvilken maskine har du? CPU, Bundkort, Lydkort osv.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Finny

Dato : 26-01-04 13:46

Det er en medion

Fra : Klaus

Dato : 26-01-04 18:17

"Finny" <nogen@nobody.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en medion
>
> "Rasmus Bertelsen" <dsl105035@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> der

Hvis du har monteret et AGPkort i stedet for et indbygget grafikkort,
skal du sikkert rette i BIOSopsætningen.
Klaus

Fra : N´far

Dato : 26-01-04 22:56

evt. spørg (eller læs lidt i): dk.edb.hardware.grafikkort