MS Windows
briani 27239
Gendannenlse af filer fra en FAT32 disk.
Fra : Bo Andersen

Dato : 25-01-04 15:26

Jeg har ved en fejl slettet en hulens masse filer,
som ikke skulle være slettet.
Hvilket program (Til windows) kan gendanne dem ?
Det skal helst være et, der gendanner fra en disk til en anden.
og helst ret nemt at bruge

Mvh. Bo

Fra : Jørgen

Dato : 25-01-04 16:57

"Bo Andersen" <qwertydotcom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilket program (Til windows) kan gendanne dem ?
> Det skal helst være et, der gendanner fra en disk til en anden.

Hej Bo
Det er ikke meget vi får at vide om dit styresystem - det er selvfølgelig
heller ikke alt man skal blævre ud med her på nettet.

--
Venlig hilsen
Jørgen Jørgensen

Fra : Bo Andersen

Dato : 26-01-04 20:35

> [...]
> Det er ikke meget vi får at vide om dit styresystem - det er selvfølgelig
> heller ikke alt man skal blævre ud med her på nettet.

OK, men troede bare at Windows og at det var et FAT32 filsystem, var nok.
Men ellers er det en Wintendo-XP Prof.
-Bo-

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 25-01-04 17:25

"Bo Andersen" skrev
> [...]
> Hvilket program (Til windows) kan gendanne dem ?
> Det skal helst være et, der gendanner fra en disk til en anden.

Brug ikke PC'en mere end højst nødvendigt så slettede filer ikke overskrives.
Så, på en anden PC, download
http://hccweb1.bai.ne.jp/~hcj58401/
(virker ikk p.t. men det gør:
http://ftp.pcworld.com/pub/new/utilities/file_management/REST2514.EXE

REST2514.EXE 193 KB

Put programmet på en floppy, og kør programmet derfra:

Restoration
Restore files which are deleted from the recycle bin by mistake.
[OS] Windows 95 Windows 98 Windows Me Windows NT Windows 2000
Windows XP
Freeware

mvh
Thorkild Dalsgaard