MS Windows
briani 27239
Kan ikke installere windows komponenter
Fra : Groggy

Dato : 25-01-04 13:12

Jeg sidder i øjeblikket og forsøger at installere IIS på mit windows XP. Men
når jeg klikker på knappen "Tilføj/fjerne Windows komponenter" får jeg
fejlmeddelelsen: "Installationsprogrammet kunne ikke åbne INF-filen
msmqocm.inf. Kontakt systemadministratoren. Den angivne fejlkode er 0x2 på
linie 2011777033".

En fejlmeddelelse som jeg ikke lige frem bliver klogere af.

Jeg håber der er en af jer, der kan hjælpe mig med problemet og fortælle mig
hvad der er galt og hvorfor.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Leony

Dato : 25-01-04 14:11

In news:bv0epk$280n$1@news.cybercity.dk,
Groggy <groggy[FJERN_DETTE]@mail.dk> typed:

> [...]
> ikke åbne INF-filen msmqocm.inf. Kontakt systemadministratoren. Den
> angivne fejlkode er 0x2 på linie 2011777033".

Måske denne løsning:
http://www.hardinfo.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8907
Da jeg ikke selv har haft problemet, så er løsningen desværre ikke
testet.

Prøv endvidere at søge Google Groups efter "2011777033", det giver en
del hits, som har samme fejl som dig.
Det kunne være du fandt en løsning der.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: