MS Windows
briani 27239
Opdatering spør efter en fil 1386
Fra : PM

Dato : 24-01-04 22:53

Er ved at lægge XP isf Win 98 på den "gamle stationære" og får besked om, at
den vil kopiere 1386...... Den er IKKE på cd ???
Hvad nu ??

PM

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-01-04 23:43

"PM" <ps98@Zteliamail.dk> skrev :

>Er ved at lægge XP isf Win 98 på den "gamle stationære" og får besked om, at
>den vil kopiere 1386......

Den hedder i386 og skal være på din Windows XP-cd.
--
Knud

Fra : PM

Dato : 25-01-04 00:01

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Den hedder i386 og skal være på din Windows XP-cd.

Tak Knud, men den ser IKKE filen siger godt nok den er på cd en

Preben Müller

Fra : PM

Dato : 25-01-04 00:23

PM wrote:

> Tak Knud, men den ser IKKE filen siger godt nok den er på cd en
>
> Preben Müller

Den ER på cd, måske ridset, synes sårn
Tak for hjælp

Preben Müller

Fra : Ingolf

Dato : 25-01-04 09:31

"PM" <ps98@Zteliamail.dk> wrote in message news:buutg0$5qo$1@sunsite.dk...

> Tak Knud, men den ser IKKE filen siger godt nok den er på cd en

'I386' er folderen hvor alle installationsfiler ligger til Windows.
Er du sikker på at den siger "jeg vil kopiere I386"? Tror du ikke bare du
skal fortælle installeren at sourceinstallationsfilerne ligger i denne
folder?

Fra : PM

Dato : 25-01-04 13:19

> [...]
> Er du sikker på at den siger "jeg vil kopiere I386"? Tror du ikke
> bare du skal fortælle installeren at sourceinstallationsfilerne

Jeg har nu fået opdateret, hmmm, sikken noget.
Jeg kopierede I386 ind på harddisken og henviste installeren til at hente
filerne der hver gang... Det gik forrygende.
Nu ligger der til gengæld et katalog på samme drev som hedder win og fylder
godt op. Ikke nemt det her.
Samtidigt oplever jeg, at alle mine elementer på skrivebordet og programmer
i oversigten er væk, ikke programmerne, men ikonerne. Det var noget af en
overraskelse som jeg forventede en opdatering kunne tage højde for, men nu
tygger jeg lidt på den og glæder mig over, at Mars sonden er landet i god
behold

Preben Müller