MS Windows
briani 27239
Windows vil ikke starte
Fra : Netroin

Dato : 23-01-04 21:17

Min kammerats PC har fået en virus. Når jeg starter den op kommer den
automatisk til fejlsikret tilstand.
Når jeg så vælger hvilken som helst af mulighederne for at starte i
fejlsikret tilstand så skifter den over til en sort skærm hvor der står en
cursor og blinker oppe i øverste venstre hjørne. Det er ikke muligt at taste
noget ind. Maskin virker død bortset fra den blinkende cursor. Det minder om
noget dos agtigt.

Jeg har ikke videre forstand på windows.Hvad gør jeg?

Kan man købe en Cd bootdisk så at jeg kan komme ind i hans PC for at fjerne
virussen.

Poper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-01-04 22:14

Er det Windows XP kan du boote på dens CD og derefter geninstallere.