MS Windows
briani 27239
XP PRO
Fra : Hans-Henrik Thestrup

Dato : 24-01-04 01:18

Hejsa
Jeg er ved og hjælpe nogen med Xp.
Problemet er når jeg skal installerer Nero express 5.0 og Etrust
antivirus, jeg kunne istallerer det under windows 98 me, men kan ikke
gøre det under XP pro, de kommer med fejl som f.eks 0x0000006 eller
noget af memory er initialiseret, hvad gør jeg ?

På forhånd tak
Den hjælpsomme

Fra : Olesen

Dato : 24-01-04 09:14

"Hans-Henrik Thestrup (slet 2LIMN)" <tesser@2LIMNprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:10749035790.0178251918224746@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> gøre det under XP pro, de kommer med fejl som f.eks 0x0000006 eller
> noget af memory er initialiseret, hvad gør jeg ?

Prøvet at montere andet ram.
Ku' du installere win xp uden fejl ?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-01-04 12:23

> "Hans-Henrik Thestrup (slet 2LIMN)" <tesser@2LIMNprivat.dk> skrev i en
> meddelelse news:10749035790.0178251918224746@dtext.news.tele.dk...

Du bruger en for gammel version af Nero. Jeg mener at kunne huske at det
mindst skal være version 5.5.5.1 før den 0 blev xp kompatibel.
Etrust er måske også en gammel version?
Du kan bl.a. få fat i et gratis antivirus program til xp på www.avirus.dk

Kurt

Fra : Hans-Henrik Thestrup

Dato : 24-01-04 14:28

Kurt B. Andersen <kurtnospam@portalen.no> skrev:

>"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev
>i en meddelelse
>16.news.tele.dk...

Jeg kører selv XP home med samme type Nero og har ikke problemer,
den kan også komme med : kun en del af ReadProcessMemory eller
WriteProcessMemory.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-01-04 02:11

"Hans-Henrik Thestrup" <tesser@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kører selv XP home med samme type Nero og har ikke problemer,
> den kan også komme med : kun en del af ReadProcessMemory eller
> WriteProcessMemory.

Kan jeg lige få ovenstående skåret ud i pap
Du har ingen problemer med den, men ikke desto mindre kommer den med samme
fejlmeddelelse??
Du skriver ikke præcis hvilken verison af nero det er, så min påstand om
versionsnr. i forhold til win xp vil jeg fastholde.
Om nogen så alligevel har fået tidligere versioner til at virke, kan jeg
ikke sige så meget til. Men i dk.edb.hardware.drev.cd-rom
har problemet været nævnt så mange gange, at jeg tror på det.

Kurt

Fra : Hans-Henrik Thestrup

Dato : 25-01-04 13:33

> [...]
>jeg fastholde.
>Om nogen så alligevel har fået
>tidligere versioner til at virke, kan jeg

Hej Kurt
Jeg kører selv XP home og bruger Nero Express version 5.5.10.53
Bundled, det virker på min XP home version, men når jag skal
installerer det på en XP Pro, så kommer den med det samme med :
0x0000006 eller ReadProcessMemory eller WriteProcessMemory kun en
del af det er initialiseret samt samme fejl ved installering af
Etrust antivirus ver. 7 når den skal installeres på XP Pro.
Har prøvet og skifte forskelige ramkredse ud, men det hjælper ikke.

Fra : Hans-Henrik Thestrup

Dato : 24-01-04 14:26

Olesen <olesen@jubiipost.dk> skrev:

> [...]

Jeg har prøvet med andre ramkredse, samme fejl igen og igen, men
under install kom der en fejl noget med mdbase.dll.
Under Install af Nero kommer der også engang imellem
ReadProcessMemory eller WriteProcessMemory kun en del af det er
initialoseret.