MS Windows
briani 27239
Værktøjslinien ved siden af start?
Fra : Jimmy & Aino

Dato : 23-01-04 20:43

Hej Gruppe.

Hvordan får jeg ikoner, fx Outlook Express, ned i værktøjslinien ved siden
af start? Jeg bruger Windows XP.

Mvh Jimmy

Fra : Klostervej

Dato : 23-01-04 20:55

> Hvordan får jeg ikoner, fx Outlook Express, ned i værktøjslinien ved siden
> af start? Jeg bruger Windows XP.

Hej!
Opret en genvej og træk den ned på værktøjslinien "hurtig start"
Mvh
Dorthe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-01-04 20:56

" Jimmy & Aino" <jimmy-aino@stofanet.dk> skrev :

>Hvordan får jeg ikoner, fx Outlook Express, ned i værktøjslinien ved siden
>af start? Jeg bruger Windows XP.

Du har vel en genvej på skrivebordet (ellers lav den), højreklik
på den og træk den ned i hurtig start (som det hedder) og vælg at
der skal laves en genvej (eller flyt, hvis du ikke vil have den
på skrivebordet længere).
--
Knud

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-01-04 23:36

> [...]
> på den og træk den ned i hurtig start (som det hedder) og vælg at
> der skal laves en genvej (eller flyt, hvis du ikke vil have den

Ja, og så kræver det jo lige, at proceslinjen ikke er låst, og at hurtig
start er aktiveret.
Højreklik på Proceslinjen og fjerne et evt. flueben ud for Lås proceslinjen.
Derefter højreklik igen og vælg Værktøjslinjer og ving af ud for hurtig
start. Så plejer OE iøvrigt selv at dukke op.

Kurt

Fra : Jimmy & Aino

Dato : 24-01-04 15:13

Tak for hjælpen. Det lykkedes mig at trække ikoner ned i den ulåste
værktøjslinie. Desværre kom jeg åbentbart til at trække i værktøjslinien så
den nu er dobbelt så høj - altså to linier. Jeg har prøvet at trække den ned
igen, men så forsvinder den helt. Jeg kan sagtens trække den højere, men jeg
vil bare ha´ den tilbage til en linie. Kan nogen hjælpe med det problem?

Fra : Jimmy & Aino

Dato : 24-01-04 16:42

Nu har jeg selv klaret det. Man skal bare prøve at trække lidt frem og
tilbage til det lykkedes til sidst.

Mvh Jimmy

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-01-04 02:12

" Jimmy & Aino" <jimmy-aino@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg selv klaret det. Man skal bare prøve at trække lidt frem og
> tilbage til det lykkedes til sidst.

Ja, øvelse gør mester.

Kurt