Gammel amerikansk sang
Fra : Kristian Stephansen

Dato : 19-04-01 23:25

Hey...

Et slemt skud i tågen! Jeg leder efter titlen på en gammel gammel sag jeg
hørte halvdelen af i radioen for et stykke tid siden.

Jeg fik fat i et par brudstykker af teksten, der lød nogenlunde som ...

Once i made a railrod,
[noget med] run
Brother can you spare a dime...

.... og det var jo ikke meget;)

Men er der nogen, der kender sangen, der lyder som noget fra 20'erne eller
30'erne?

/ Kristian Stephansen

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 19-04-01 23:26

Rudy Vallee - Brother can you spare a dime

-mb

Fra : Kristian Stephansen

Dato : 19-04-01 23:29

Damn, du var hurtig;)

Tak!

/ Kristian

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 20-04-01 08:03

Den er også lavet i en nyere version med George Michael. På albummet Songs
from the Century.

Hvis du har lyst til at checke det ud.

Morten

--
http://www.mortenbock.dk

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 21-04-01 00:33

Den er også lavet i en nyere version med George Michael. På albummet Songs
> from the Century.

Hvad skal vi med George Michael, når vi har Rudy Vallee?

-mb

Fra : Peter G.

Dato : 21-04-01 06:44

> Den er også lavet i en nyere version med George Michael. På albummet Songs
> >

> Hvad skal vi med George Michael, når vi har Rudy Vallee?

LUH!
*Prøver at forestille sig en eller anden gammel fætter der hedder Rudy
Vallee synge "Outside" med tilhørende musikvideo*

> -mb

M.v.h.
Peter
--
"It's Times Like This When You Just Close Your Eyes And Kiss,
'Cause Everything After This Is Just Bullshit And Being Cruel"

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-04-01 10:42

"Martin Bundgaard"
> Den er også lavet i en nyere version med George Michael. På albummet Songs
> >

> Hvad skal vi med George Michael, når vi har Rudy Vallee?

Jeg vil tilføje, at det er svært at se, hvad vi overhovedet skulle
med "Songs of the century". Kedelig er desværre det første ord,
jeg vil klæbe på dén plade.

--
Peter Brandt Nielsen
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Jeanty

Dato : 22-04-01 08:43

www.hifiimport.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 22-04-01 10:19

> www.hifiimport.dk

Hvad skal det link her? Det har ikke noget at gøre med den her tråd.

--
Dansk Whitney Houston-hjemmeside http://www.whitney.dk