MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Min XP Home forstår mig ikke og jeg forstå~
Fra : Soeren

Dato : 23-01-04 20:37

Jeg er netop blevet den den lykkelige ejer af en XP Home, og den er ret
irriterende i forhold til Professional versionen. Der er nogle detaljer, som
jeg ikke kan greje. Håber at du kan hjælpe:

1) Jeg kan ikke aktivere Alt+PrintScreen
2) Når maskinen har stået uvirksom i et stykke tid, vender den tilbage til
vinduet med registrerede brugere.
3) Når musen placeres et sted, reagerer XP som om man har trukket venstre
musetast.

Det er sk*de irriterende for at sige det mildt.

Kan du hjælpe ?

På forhånd tak

MVH Søren Dalby

Fra : Klostervej

Dato : 23-01-04 20:59

> 2) Når maskinen har stået uvirksom i et stykke tid, vender den tilbage til
> vinduet med registrerede brugere.

Mon ikke denne er magen til i XP? Der skal du:
Åbne kontrolpanel
Vælg brugere
Vælg Skift måden, hvorpå brugere logger af og på
Her er et flueben, der skal fjernes

Håber det er det samme i XP Home - ellers er der forhåbentlig en anden, der
har svaret.
Mvh Dorthe

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-01-04 21:13

1) Alt+PrintScreen virker også (i alle andre tilfælde) på Home.
2) Har du set på indstillinger for pauseskærm?
3) Ingen anelse

vh
/jj

Fra : Soeren

Dato : 23-01-04 22:09

Du havde ret - det skulle fjernes fra opsætningen af pauseskærmen

Tusind tak for hjælpen

Fra : Jørgen

Dato : 24-01-04 20:11

Hej Søren
Dit spørgsmål nummer 3 vedr. musen:
Du skal gå i kontrolpanel/mappeindstillinger fanen generelt - "Klik på emner
på følgende måde"
Jeg håber hermed du får styr på din HOME udgave.--
Venlig hilsen
Jørgen Jørgensen
(ved direkte svar fjern C5000)