MS Windows
briani 27239
Skrifttype
Fra : Peter

Dato : 23-01-04 15:00

Hej NG!

Jeg er i den situation at skulle sende en "pæn og smart" skrivelse til flere
personer. Publikationen skal lave i MS Word. Kan en eller anden hjælpe mig
med om der findes en snørklet, "lidt højtidelig" skrifttype som følger med
Windows 98, ME styresytem el.lign. Udseendet skulle jo helst se rigtig ud
hos modtageren. Grunden til at jeg spørger er, at jeg selv gennem tiden har
fået antallet forøget gennem andre programmer, så skrifttype-oversigten som
MS Word "trækker på" nok ikke er den samme som en "modtager" med en ny
PC'er.

Resume: Kan en eller anden hjælpe mig med en snørklet, "lidt højtidelig"
standart skrifttype?

m.v.h.

Peter

Fra : Allan Bojsen

Dato : 23-01-04 15:54

On Fri, 23 Jan 2004 14:59:36 +0100, "Peter" <petit@mobil.dk> wrote:
>Resume: Kan en eller anden hjælpe mig med en snørklet, "lidt højtidelig"
>standart skrifttype?

Hvad med Rockwell, Bookman Old Style, Bradley Hand, Garamond eller
Monotype Corsiva.
Det er så vidt vides standard i Word 2003.

Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk - tips til nettet

Fra : Peter

Dato : 23-01-04 18:13

Hej igen!

Kan Du foreslå noget i Word 97 eller lidt nyere (ikke Word 2003)

m.v.h.

Peter Toft

Fra : arc@na

Dato : 24-01-04 15:14

"Peter" <petit@mobil.dk> wrote in news:4011560a$0$27469
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Kan Du foreslå noget i Word 97 eller lidt nyere (ikke Word 2003)

Opret et tomt dokument, og skriv en række bogstaver. Kopier og indsæt
linjen et antal gange, og formater hver enkelt linje med de forskellige
skrifttyper.

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Allan Bojsen

Dato : 24-01-04 15:37

>Hej igen!
>
>Kan Du foreslå noget i Word 97 eller lidt nyere (ikke Word 2003)

Findes de angivne skrifttyper ikke i ældre versioner af Word?
/Allan