MS Windows
briani 27239
Urgent....Windows lukker ned.
Fra : Kapper

Dato : 23-01-04 08:20

Hejsa

Jeg håber virkeligt at der er nogle af jer den man hjælpe mig med min Win
XP, som driller helt vildt her til morgen.
Hvis jeg logger på som mig selv (administrator) lukker computeren ned med
blå skærm lige så snart windows er startet op. Hvis jeg logger på som "Gæst"
eller i fejlsikret tilstand er der ingen problemer.
Har i noget bud på hvad der kan være galt, og hvordan det kan løses?
Windows er opdateret og min opdaterede Norton finder ingen virus. Det er
flere måneder siden der er installeret nye programmer.

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh.
Kapper

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 23-01-04 12:41

Kapper skrev i en meddelelse...
> [...]
> Windows er opdateret og min opdaterede Norton finder ingen virus. Det
> er flere måneder siden der er installeret nye programmer.

Har du prøvet at tjekke HD for fejl?