nummer søges - prøver igen ;-)
Fra : KO

Dato : 19-04-01 15:59

kan ikke finde ud af titlen el. gruppen!!

Det er en rødhåret dame (måske også neger, mener det dog ikke) som synger, og en sort mand som rapper. Dog ikke samtidig. Hun
synger, hvorefter manden rapper.

Hun synger, noget ligende dette: I hate the world to day.......... Men hæng jer ikke for meget i dette. Jeg kan sagtens huske
forkert...

Og nej, det er ikke Meredith Brooks - Bitch

Nummeret er ret nyt, måske under 1 måned.

Fra : Jan Holm

Dato : 19-04-01 21:26

Hi KO

Ud fra det du skrev passesde det 100 % på Meredith Brooks, men ok vi prøver
igen. Hvor har du hørt dette nummer ?

--
Regards, Jan Holm, www.parkholm.dk

"I'm old enough to know better but I'm still too young to care"

Fra : Tina

Dato : 19-04-01 21:46

Jan Holm <audio@parkholm.dk> skrev i en
> Hi KO
>
> Ud fra det du skrev passesde det 100 % på Meredith Brooks, men ok vi
prøver
> igen. Hvor har du hørt dette nummer ?

Øhhhh...... På Bitch er der ikke nogen mand der rapper, så hvordan kan du få
den til at passe 100 % på Bitch med M.B?

Tina

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 20-04-01 08:04

Er det Aqua? ))

Morten

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-04-01 13:34

"KO"
> Det er en rødhåret dame (måske også neger, mener det dog ikke) som synger, og en sort mand som rapper. Dog ikke samtidig. Hun
> synger, hvorefter manden rapper.

Og jeg svarer igen i denne tråd - Spooks: Things I've Seen.
Amerikansk hiphop. Kunne det passe? Det har været hit her
de seneste par måneder (højst).

--
Peter Brandt Nielsen
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : KO

Dato : 20-04-01 15:40

Jaaaaaa, det var den.

Tusind tusind tak. Du er sku' en guttermand.

Hygge
Kim

Peter Brandt Nielsen

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 20-04-01 16:48

KO wrote:

> Peter Brandt Nielsen
>
> Jaaaaaa, det var den.
>
> Tusind tusind tak. Du er sku' en guttermand.

Hvor i alverden bliver der sunget noget, der minder om 'I hate the
world today' i den sang?

(Se evt. http://lyricspoint.com/thsptis.shtml)

--
mvh.
Karsten Jørgensen

Fra : Troels

Dato : 20-04-01 17:28

> Hvor i alverden bliver der sunget noget, der minder om 'I hate the
> world today' i den sang?
>
> (Se evt. http://lyricspoint.com/thsptis.shtml)

Den er da lidt negativ. Tror du ikke det er det der gør det?

/Troels