MS Windows
briani 27239
scriptfejl ved windowsopstart
Fra : Connie Pedersen

Dato : 22-01-04 14:13

Ved ikke helt om det er noget med denne nyhedsgruppe at gøre men
ellers må I fortælle mig hvor jeg ellers skal hen.

Når jeg starter min pc får jeg følgende fejl:

Der opstod en fejl i scriptet på denne side.
Linie 17
Tegn 1
Fejl: Tilladelse nægtet
Kode: 0
URL file //C\WINDOWS\FONTS\msoffice.hta

Hvad er der mon galt

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 23-01-04 07:56

"Connie Pedersen (slet IKWZN)" <connie_p@IKWZNpost10.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:10747772940.340357044552551@dtext.news.tele.dk...
> Ved ikke helt om det er noget med denne nyhedsgruppe at gøre men
> ellers må I fortælle mig hvor jeg ellers skal hen.

Nogle kalder det "Hijack"
http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/trojan.digits.html

Hvis du kigger lidt tilbage i grupperne
news:dk.edb.sikkerhed & news:dk.edb.sikkerhed.virus
er jeg sikker på at du kan læse dig frem til en løsning.

--
Henrik Nielsen
Config@configdata.dk