MS Windows
briani 27239
Backup af opdateringer i XP.
Fra : K.Ø.

Dato : 22-01-04 11:30

Jeg har lige reinstalleret win XP home. Reinstallationen har betydet at alle opdateringer er blevet overskrevet, så de skal hentes igen. Det er temmelig meget ca. 14 filer af 15 MB, der skal opdateres med, så jeg kunne tænke mig at lave backup af opdateringerne, hvis det skulle blive aktuelt igen.
Men er det mon muligt?? for jeg synes at opdateringerne installerer sig selv efter download.
Hvordan skal det i givet fald gøres?

Hvis nogen har et bud, ville jeg blive glad.

Venlig hilsen
Karsten Østergaard

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-01-04 11:40

K.Ø. skrev:

> Hvis nogen har et bud, ville jeg blive glad.

....find dem i "Midlertidige internetfiler" og brænd dem - been there /
done that...
Hans

Fra : K.Ø.

Dato : 22-01-04 13:18

| ...find dem i "Midlertidige internetfiler" og brænd dem - been there /
| done that...
| --
| Med venlig hilsen
| Hans