MS Windows
briani 27239
Mappen systm32
Fra : Kim Larsen

Dato : 22-01-04 10:40

Hej i gruppen

Jeg mener at have set der var en der havde samme problem som jeg har nu, men
jeg kan ikke finde indlægget igen, så jeg håber på lidt hjælp.

Efter et nedbrud på mit system har jeg gen-installeret min XP pro, men nu er
der kommet den gene at min system32 mappe åbner hver gang jeg genstarter
eller starter maskinen op. Jeg har kigget i msconfig og i start-mappen, og
der er der ikke noget der tyder på at den mappe skal åbnes, så hvad skal
næste skridt så være så jeg slipper af med dette ?

Kim Larsen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 22-01-04 12:23

> Hej i gruppen
> Efter et nedbrud på mit system har jeg gen-installeret min XP pro,
> men nu er der kommet den gene at min system32 mappe åbner hver gang
> jeg genstarter eller starter maskinen op.

http://windows.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?site=http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q170/0/86.asp

SLASK, værsgo at tage en småkage! Endnu et problem løst

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-01-04 19:23

"Trygleren [9000]" <kaiser@mobulu.nospam> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> SLASK, værsgo at tage en småkage! Endnu et problem løst

Her, slask igen, tag en citronmåne og en guldbajer og forsøg igen, den
mapper kommer stadig, selv om jeg har fulgt anvisningen til punkt og prikke

Kim Larsen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 23-01-04 21:00

> Her, slask igen, tag en citronmåne og en guldbajer og forsøg igen, den
> mapper kommer stadig, selv om jeg har fulgt anvisningen til punkt og
> prikke

Pis! Øv, jeg hader når det ikke lykkes i første hug, efter jeg har
skrevet noget gejl! Nå. vi prøver igen;
du kan evt. prøve denne fil:
http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/xp_system32opens.vbs
Det er et VisualBasicscript som burde rette fejlen. Kellys Corner er en
temmelig pålidelig side, så du har intet at frygte.
Ellers kan du se her, der er flere forslag:
http://www.computing.net/windowsxp/wwwboard/forum/90364.html

Jeg googlede bare på følgende sætning: "system32 opens boot windows xp":
http://www.google.dk/search?q=system32+opens+boot+windows+xp&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

--

www.hesteskelet.dk -- www.vanmorrison.co.uk/