MS Windows
briani 27239
Hvordan portere jeg mine Outlook express m~
Fra : Soeren

Dato : 21-01-04 10:40

Jeg er ved at skifte computer, og jeg vil gerne have mine OE mails med. Er
her nogn, der ved, hvordan man gør det ?

På forhånd tak

--
Med venlig hilsen / Best regards

Søren Dalby

Fra : Søren R

Dato : 21-01-04 11:20

On Wed, 21 Jan 2004 10:40:12 +0100, "Soeren" <nospam@nospam.com>
wrote:

>Jeg er ved at skifte computer, og jeg vil gerne have mine OE mails med. Er
>her nogn, der ved, hvordan man gør det ?

Under File i Outlook Express, har du Eksport og Import. Brug disse til
at eksportere dine mapper, og derefter importere den på den anden
maskine.
----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-01-04 12:51

In article <400e4900$0$95079$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nospam@nospam.com says...

> Jeg er ved at skifte computer, og jeg vil gerne have mine OE mails med. Er
> her nogn, der ved, hvordan man gør det ?

Det ved de i dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Christopher Tracy

Dato : 21-01-04 15:43

Hej

> Jeg er ved at skifte computer, og jeg vil gerne have mine OE mails
> med. Er her nogn, der ved, hvordan man gør det ?

Det nememste - og det jeg plejer at gøre, ved f.eks. formatering, er at jeg
simpelthen kopierer Outlook.pst filen (skulle gerne ligge her: C:\Documents
and Settings\"Bruger_navn"\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\Outlook ), til en anden maskine, og så når den anden maskine
er indstalleret igen, så kopierer jeg Outlook.pst til bage igen, altså
overskriver den, som er blevet indstalleret sammen med, office/Outlook.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-01-04 16:08

In article <eewPb.2681$Su3.1189@news.get2net.dk>, "Christopher Tracy"
<goldartist@"remove-this"yahoo.com> says...

> er indstalleret igen, så kopierer jeg Outlook.pst til bage igen, altså

Outlook og Outlook Express (OE) er _ikke_ det samme.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 21-01-04 16:55

Hej

> Outlook og Outlook Express (OE) er _ikke_ det samme.

Pis os... skal vist pudset brillerne - sorry :-/

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : preben nielsen

Dato : 21-01-04 19:14

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:MPG.1a78b4487034f927989ac4@dtext.news.tele.dk...
> In article <eewPb.2681$Su3.1189@news.get2net.dk>, "Christopher
Tracy"
> <goldartist@"remove-this"yahoo.com> says...

> Outlook og Outlook Express (OE) er _ikke_ det samme.

Metoden fungerer dog alligevel. Kopier mappen med *.dbx filerne
til OE's mappe på den nye maskine. Start OE og violá......

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Soeren