MS Windows
briani 27239
MSN messenger ctr. .net-messenger???
Fra : JS

Dato : 21-01-04 10:13

Jeg har XP pro og bliver tilsyneladende automatisk logget på .net messenger
ved opstart.
Jeg har MSN messenger 6.1 som er sat til ikke at starte ved opstart.
i-mærkede personnavne er slået fra i Outlook (2003)
Jeg har forsøgt at fjerne alle andre versioner af messenger ved at slette
"hide" i sysoc.inf og herefter deaktivere dem under "tilføj/fjern
windows-elementer".

Alligevel får jeg, når jeg logger på messenger 6.1, en besked om at jeg blev
logget af .net-messenger for at logge på msn-messenger.

Hvad skal jeg gøre for at slå den fra og selv bestemme om jeg være på?

Mvh. JS

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 12:41

> [...]
> logget af .net-messenger for at logge på msn-messenger.
>
> Hvad skal jeg gøre for at slå den fra og selv bestemme om jeg være på?

Kan du ikke bare fjerne den gamle ?
Find "Kør..." fra "Start"-menuen og skriv:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

- tryk enter og den gamle messenger forsvinder...