"Friends forever" ude på single
Fra : Claus Jungersen

Dato : 19-04-01 09:26

Hej NG.
Så er det før så omtalte titelnummer fra TV2's "Venner for livet" ude på
single. Bandet har kaldt sig Cindy Kuku Boogaloo!

Det var bare lige det som at jeg ville sige...
Hilsen
Claus

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 19-04-01 12:52

Claus Jungersen wrote:

> Hej NG.
> Så er det før så omtalte titelnummer fra TV2's "Venner for livet" ude på
> single. Bandet har kaldt sig Cindy Kuku Boogaloo!

Hurra! Så kan man betale for at høre Kuku gøre sig selv til grin. Det
er dog ikke første gang brødrene Agami gør det. De kan begge være
supertighte på et beat, men de har åbenbart nogen regninger at betale,
så de stiller op til hvad som helst - bare det giver penge. Jeg nægter
at tro på Kuku selv synes det er fedt at stå og adlib'e til popmusik i
et selvfedt undeholdningsprogram.

--
mvh.
Karsten Jørgensen