MS Windows
briani 27239
XP slukker ikke pc
Fra : Jemo

Dato : 20-01-04 15:51

På min søns pc (Atlon 700 med ATX strømforsyning) vil den ikke lukke ned
ligesom med win 98, men kommer med meddelse at nu kan du slukke pc, det
samme er sket på min bærbar da jeg gik fra win 98 til win 2000, er der et
sted man kan lave det om ? evt. bios
mvh René

Fra : MM

Dato : 20-01-04 16:01

Prøv dette link, fundet i Goggle:
http://www.freewindows.dk/fw/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=472&forum=15

Michael

Fra : Jemo

Dato : 20-01-04 21:53

tak det hjalp på sønnens, men win 2000 lukker stadig kun ned til (nu kan du
slukke pc) er der også et guldkorn til den?
Hilsen René