MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Opstartslyd i Win XP...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-01-04 22:45

Hej

Efter en fomatering af min bærbare, har jeg fået et lille - men irreterende
problem - jeg har fjernet ALLE lyde i Windows, i kontrolpanel under Lyde og
Lydenheder, men den pokkers opstartslyd er der stadig ?
Hvad kan jeg gøre for at få den væk ?

Mange tak på forhånd

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 19-01-04 22:52

Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this wrote:
> [...]
> irreterende problem - jeg har fjernet ALLE lyde i Windows, i
> kontrolpanel under Lyde og Lydenheder, men den pokkers opstartslyd er

Hvis XP bruger *.wav som lyde kunne du jo bare søge efter *.wav og
slette dem alle.

Jeg tror nok at lydene ligger samlet i en undermappe i den mappe hvor
windows er installeret, men det kan du vel se ved en søgning.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-01-04 22:56

Hej

> [...]
>
> Jeg tror nok at lydene ligger samlet i en undermappe i den mappe hvor
> windows er installeret, men det kan du vel se ved en søgning.

Ja det var da en løsning men synes da den lyder lidt drastisk. :)

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-01-04 23:05

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:nnYOb.4784$1L.886@news.get2net.dk...

> Ja det var da en løsning men synes da den lyder lidt drastisk. :)

en lidt mindre drastisk løsning kan være at omdøbe mappen hvor filerne
ligger i (sikkert c:\windows\media\)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-01-04 23:08

Hej

> en lidt mindre drastisk løsning kan være at omdøbe mappen hvor filerne
> ligger i (sikkert c:\windows\media\)

Ja, jeg tog faktisk Søren Nielsen idé op, og fjernede alle *.wav filer fra
Media mappen - men dælme om ikke opstartslyden er der stadig :-?
Der er sq da underligt, hva' ... skal jeg i reg. eller noget for at løse
problemet...

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-01-04 23:16

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:azYOb.4790$z_.811@news.get2net.dk...
> Ja, jeg tog faktisk Søren Nielsen idé op, og fjernede alle *.wav filer fra

Da du til at starte med havde rodet med lydene, valgte du så det lydtema der
hedder "ingen lyde" eller hvad ?

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-01-04 23:17

Ivan V. Klattrup wrote:
> [...]
>
> Da du til at starte med havde rodet med lydene, valgte du så det
> lydtema der hedder "ingen lyde" eller hvad ?

Ja det gjorde jeg....

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Nic

Dato : 20-01-04 08:03

> Da du til at starte med havde rodet med lydene, valgte du så det lydtema der
> hedder "ingen lyde" eller hvad ?

Prøv metoden igen . . . det ER måden er gøre det på.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-01-04 13:15

Hej

> Prøv metoden igen . . . det ER måden er gøre det på.

Nu har jeg så prøvet igen - valgt "Ingen Lyde" - men stadigvæk kommer der
den irreterende opstartslyd (og nu er den blevet endnu mere irreterende, da
jeg ikke kan få den væk).

Men det der også undre mig meget, er at den overhovedet kan afspille lyden,
da jeg har tømt C:\WINDOWS\Media ?!

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-01-04 23:10

Hej

> [...]

Media mappen - men dælme om ikke opstartslyden er der stadig
Der er sq da underligt, hva' ... skal jeg i reg. eller noget for at løse

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end