So Kiss me
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-04-01 00:34

Jeg så og hørte lige en yndig ung dame (lys stemme, lyst hår og lys hud)
synge en stille ballade hvor omkvædet lød

...so kiss me
Kiss me

Gruppen bestod af en guitarist og en trommeslager og damen, og måske flere,
men der var kun guitar, trommer og sang i lyden.

Det var i et tv program der var copyrighted 1999. Nogen der kan hjælpe.

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 19-04-01 00:32

> [...]
> men der var kun guitar, trommer og sang i lyden.
>
> Det var i et tv program der var copyrighted 1999. Nogen der kan hjælpe.

Six Pence Non The Richer: "Kiss me"

-mb

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-04-01 00:48

Hej Martin

Tak for et hurtigt svar! (Du har svaret et minut før jeg stilte
spørgsmålet).
Mon de har den i en plade shop i morgen....

Kender du gruppen ? Har de lavet andet godt (samme sing a song stil)

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 19-04-01 00:53

> Mon de har den i en plade shop i morgen....

Det er der nok en god chance for.

> Kender du gruppen ? Har de lavet andet godt (samme sing a song stil)

De blev populære med "Kiss me" sidste eller forrige sommer, så vidt jeg
husker. De har vist også lavet nummeret "There she goes", som senere er
blevet (mis)brugt i en tv-reklame.

-mb

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 19-04-01 17:22

"Martin Bundgaard" <kubrick@mail.dk> wrote:

>husker. De har vist også lavet nummeret "There she goes", som senere er
>blevet (mis)brugt i en tv-reklame.

Og som i øvrigt blev spillet nøjagtigt 3 gange i timen på Radio
Upstairs (100.0 FM) under hele Roskilde Festivalen sidste år.

--
mvh Andreas
http://nau.dk

Fra : Kasper Christensen

Dato : 20-04-01 00:08

Den er fra filmen SHE'S ALL THAT, som stadig er til udlejning.

mvh

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-04-01 11:04

Tak Kasper

Jeg fik godtnok at vide at den også var på et soundtrack, men jeg ville have
gruppens album. Det var ikke lagervarer men skulle skaffes fra tyskland.
Sjovt at den samme butik skriver Afsendes inden 3 dage, men ved personlig
besøg i butikken er leveringstiden 7 dage... Nå men jeg må vente

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Anders Bro Bystrup

Dato : 20-04-01 18:58

> [...]
jeg
> husker. De har vist også lavet nummeret "There she goes", som senere

Og som originalt er lavet af det engelske band LAs
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Btgge4j570wat

VH1 viser ind i mellem videoen.

Mvh
Anders B