MS Windows
briani 27239
Genstarter igen og igen
Fra : Carsten

Dato : 19-01-04 07:14

Hej NG

Jeg har formatteret og indstalleret Win XP pro DK på en HD. Efter
indstalleringen indstallerede jeg Service pack 1. Derefter startede jeg PC,
men den genstarter igen og igen, havd er der galt, er det i BIOS opsætningen
eller hvad??

MVH

Carsten, fjern DYRET

Fra : Jørn Hansen

Dato : 19-01-04 09:57

Hej,

> [...]
>men den genstarter igen og igen, havd er der galt, er det i BIOS opsætningen

Når man ser bort fra at du har formatteret harddisken og installeret
XP, har du så sat noget nyt hardware i maskinen?

Kan det eventuelt være en virus? Får du en advarsel om at maskinen
lukker i løbet af et minut? Hvis ja, så tror jeg det er
Blaster-virussen.

Mvh
Jørn

Fra : Leo.E

Dato : 19-01-04 18:11

Jørn Hansen <tpherman@post2.tele.dk> wrote in message news:<qn6n0054gsn6v9284s1djq83ispom912ui@4ax.com>...
> [...]
>
> Kan det eventuelt være en virus? Får du en advarsel om at maskinen
> lukker i løbet af et minut? Hvis ja, så tror jeg det er

Hvis det er i opstarten, kan det være det her:
http://www.kellys-korner-xp.com/win_xp_restart.htm
Nede på siden-The computer osv.
Leo

Fra : Carsten

Dato : 22-01-04 22:43

Tak fo hjælpen, der var noget virus af en eller anden art som er fjernet. /
Carsten