MS Windows
briani 27239
Lukning af system
Fra : Kim

Dato : 18-01-04 17:40

Jeg har lige formateret min computer og lagt Windows xp ind igen
Nu har jeg store problemer med at der kommer en besked ind
Hvor der står

Lukning af system

Systemet er ved at lukke. Gem alt
I gangværen arbejde og log af. Ændringer
Som ikke er gemt. Vil gå tabt, lukninger er
Iværksat af NT AUTHORITY/STSTEM

Meddelelse

Windows skal genstarte fordi tjenesten
Remote procedure call(RPC) sluttede
Uventet

Det sker op flere gange, jeg har kørt Windows opdateringer over Internet
Hvad kan der være galt

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 18-01-04 17:42

Kim wrote:
> Det sker op flere gange, jeg har kørt Windows opdateringer over
> Internet Hvad kan der være galt

Åbenbart ikke dem alle, for du har fået dig en MS Blaster virus..

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 18-01-04 17:46

> [...]
>Remote procedure call(RPC) sluttede
>Uventet
>

>Det sker op flere gange, jeg har kørt Windows opdateringer over Internet
[...]

Virus.... hop ind over www.antivirus.com og kør deres gratis online
scan.....

Hvis beskeden kommer går du i Start -> Kør og skriver "shutdown -a"
.... Det skulle gerne afbryde nedlukningen ...

Derudover - vær sikker på, at du har installeret alle de seneste
sikkerhedsopdateringer fra windowsupdate....

/Henrik

Fra : Kim

Dato : 18-01-04 17:50

Det vil jeg prøve, tak for hjælpen

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 18-01-04 18:49

Her er Microsoft egen ormekur, jeg har ikke prøvet den
Gunnar
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=e70a0d8b-fe98-493f-ad76-bf673a38b4cf