MS Windows
briani 27239
"om-mapning"
Fra : Filip

Dato : 18-01-04 17:36

Jeg bruger E drevet til alle mine programmer, men kan man ikke forudbestemme
at alle programmer skal ligge på E:\programmer\ istedet for at den som
standart vælger c:\programmer\ hvor man selv manuelt skal definere at den
skal bruge e:\

Filip

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 18-01-04 19:02

Filip wrote:
> [...]
> istedet for at den som standart vælger c:\programmer\ hvor man selv
> manuelt skal definere at den skal bruge e:\

Kan ikke lige huske hvor man gør det, men du kan faktisk mounte dit e-drev
ind i mappen c:\programmer. Dvs. at alt der prøver at installere sig i
mappen c:\programmer faktisk bliver lagt på e-drevet.
Hvis men det skal vist arrengeres når mappen(c:\programmer) er tom. Men du
må lige skrive hvis du får brug for det, så laver jeg gerne en hurtig
beskrivelse af det.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-01-04 19:58

In article <TRzOb.75865$jf4.4837958@news000.worldonline.dk>,
torbengreveotzenSLET@hotmail.com says...

> Kan ikke lige huske hvor man gør det, men du kan faktisk mounte dit e-drev
> ind i mappen c:\programmer. Dvs. at alt der prøver at installere sig i

Det gøres i diskhåndteringen. Istedet for at give partitionen et
drevbogstav giver man den en sti.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen