MS Windows
briani 27239
Jeg kan ikke afspille mpg filer i min Wind~
Fra : Michael Hansen

Dato : 18-01-04 08:11

Hej Alle sammen...

Jeg kan ikke afspille mpg filer i min Windows XP.
Windows Media Player 9 bruger bare alt min CPU kræft også i mens den skriver
at den "åbner filen" men der sker ikke noget.
Iconerne på mine mpg filer er difineret som om at windows ikke kender fil
typen, kan dette virkelig passe??, jeg vil mene at Windows XP brugte kunne
afspille mpg filer diret fra installation??
Hjælp!!...

Michael Hansen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 18-01-04 19:06

Michael Hansen wrote:
> [...]
> fil typen, kan dette virkelig passe??, jeg vil mene at Windows XP
> brugte kunne afspille mpg filer diret fra installation??

De mpeg filer jeg ikke kan afspille med WM, bruger jeg gerne PowerDVD til og
så kører det bare. Det har vist noget at gøre med at der findes forskellige
former for mpeg(VCD/SVCD) filer.