MS Windows
briani 27239
system32 mappen !!!!!
Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-01-04 08:01

Hejsa jeg har et underligt problem !

Når jeg starter min XP op så åbner min system32 mappe også !!!

Hvad er problemet ?

Christian

Fra : Michael Hansen

Dato : 18-01-04 08:16

Hej Christian

Hvis du har system32 mappen åben når du lukker windows ned, så vil den åbne
system32 mappe igen når du starter windows op igen.

hv
Michael

Fra : Christian Poulsen

Dato : 18-01-04 08:20

det har jeg ikke

En gang i mellem åbner den også et par min efter jeg lukker den første mappe
ned !?!?!

Fra : Michael Hansen

Dato : 18-01-04 08:36

okey. så ved jeg ikke hvad der er i galt...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-01-04 15:57

Hvad har du fornylig installeret?
Forskellige programmer kan forårsage dette. Skyldes en fejl i deres
installer.
Se denne KB artikel for instrukser om hvordan det kan rettes:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;170086

Fra : Leo.E

Dato : 18-01-04 17:36

"Christian Poulsen" <c.p@bigfoot.com> wrote in message news:<budaff$oc7$1@news.net.uni-c.dk>...
> Hejsa jeg har et underligt problem !
>
> Når jeg starter min XP op så åbner min system32 mappe også !!!
>
> Hvad er problemet ?
>
> Christian

Kig her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/q170/0/86.asp&NoWebContent=1
Leo