MS Windows
briani 27239
fjerne programmer der starte op med xp
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 16-01-04 18:23

Håber jeg er havnet i den rigtige NG, er ret ny bruger!!

Vil gerne have hjælp til hvordan jeg fjerner div. programmer som ikke er
nødvendige der starter op med xp.
på forhånd tak
Martin

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 16-01-04 18:51

"Martin Jørgensen" skrev
> Vil gerne have hjælp til hvordan jeg fjerner div. programmer som ikke er
> nødvendige der starter op med xp.

Jeg har god erfaring med freeware programmet
StartUpRun
http://www.spychecker.com/program/StartupRun.html
til at standse programmer som starter op ved windows start og evt senere tillade
dem alligevel.
(For lige at se om det nu også er fornuftigt at fjerne programmet)
Det giver også en liste, som du kan bruge til at søge på nettet,
for at finde ud af hvad programmet laver.

Til at afinstallere er dette freeware program godt:
http://members.lycos.co.uk/nirsoft/utils/myuninst.html

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Sune Storgaard

Dato : 16-01-04 18:58

Thorkild Dalsgaard mumbled his insignificant opinion in:
40082498$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> "Martin Jørgensen" skrev
>
> Jeg har god erfaring med freeware programmet
> StartUpRun
> http://www.spychecker.com/program/StartupRun.html

Eller bare brug msconfig og checke sin start mappe.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-01-04 17:59

"Sune Storgaard" <speg-fjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Eller bare brug msconfig og checke sin start mappe.
>
> Tak for hjælpen, men linket virker ikke, når man klikker på det kommer det
rigtig frem men når den går i gang med at hente programmet kommer der en
side der hedder perfect nav. som siger den ikke kan finde siden???