MS Windows
briani 27239
DR Netradio
Fra : Kasper Johansen

Dato : 16-01-04 17:10

Er det muligt at bruge WinAmp 5 til at høre DR Netradio? I så fald hvordan?
For det er lidt federe at have den lille ting liggende øverst af skærmen i
stedet for at have et vindue til at tage plads :/

Mvh Kasper

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-01-04 17:28

Hvori består det fede?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-01-04 15:43

In article <4008110e$0$29329$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
hansemannæluchter@mail.dk says...

> Hvori består det fede?

Det skriver Kasper jo. Måske du skulle lukke øjnene op...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Gunnar

Dato : 16-01-04 17:39

Prøv at kikke her: http://www.dr.dk/netradio/alternativ/

Gunnar

Fra : Pico

Dato : 17-01-04 00:21

Gunnar wrote:
> Prøv at kikke her: http://www.dr.dk/netradio/alternativ/

Hvordan får I netradio til at virke når der er Fairwall ?
Pico

Fra : Gunnar

Dato : 17-01-04 01:03

Prøv dog at kikke dig lidt omkring på http://www.dr.dk/netradio der vil
du finde hjælp; man må jo også selv gøre en indsats for at løse
problemerne. Kan du ikke finde ud af det så kik her:
http://www.dr.dk/netradio/netradiohelp.shtml

Fra : Pico

Dato : 17-01-04 01:26

Gunnar wrote:
> [...]
> vil du finde hjælp; man må jo også selv gøre en indsats for at løse
> problemerne. Kan du ikke finde ud af det så kik her:

Jeg kan ikke rigtig følge dig ? Jeg kan sagtens få Netradio til at virke, jeg
bryder mig bare ikke om at slå porte eller firewall fra og det er jeg nød til
for at få det til at virke.
Pico