MS Windows
briani 27239
systray uden mus?
Fra : sune vuorela

Dato : 16-01-04 09:50

Hjesa!

Findes der en måde at komme til systray på oden at tage fat i musen?

--
Sune

Fra : Dieter Lauff

Dato : 16-01-04 18:15

Brug Tab-tasten

mvh
Dieter

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-01-04 18:59

In article <40081c15$0$234$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
lauffREMOVE@webspeed.dk says...

> Brug Tab-tasten

Virker ikke her.

Win2000

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : sune vuorela

Dato : 18-01-04 19:37

En der kalder sig Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid>
skrev:

>In article <40081c15$0$234$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
>lauffREMOVE@webspeed.dk says...

>Virker ikke her.
>
>Win2000

Det gjorde det heller ikke hos mig... først.

Så minimerede jeg alle vinduer og trykkede på skrivebordet med musen.
Herefter kunne jeg tabbe rundt og ende i systray. Med enter kunne jeg
venstreklikke - men jeg har ikke fundet funktionen der højreklikker
dernede - eller jo det kan man med den ene af de falske taster - men
hvordan kan man uden den?

Senere fandt jeg ud af hvordan jeg kunne komme derned uden at minimere
alle vinduer: [crtl]+[esc] > [esc] > [tab] nogle gange.

--
Sune

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-01-04 18:33

In article <r7kl00t7dtk8n8aag3n10b3vvif7fiq2ul@4ax.com>,
nospam@vuorela.dk says...

> dernede - eller jo det kan man med den ene af de falske taster - men

Hvilke falske taster?

> hvordan kan man uden den?

Jeg er tabt.

> Senere fandt jeg ud af hvordan jeg kunne komme derned uden at minimere
> alle vinduer: [crtl]+[esc] > [esc] > [tab] nogle gange.

Smart. Skrevet bag øret.

Fra : sune vuorela

Dato : 20-01-04 01:13

skrev:

>Hvilke falske taster?

Dem der der er mellem [ctrl] og [alt GR] i højre side - og den der er
mellem [ctrl] og [alt] i venstre side

--
Sune

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 19-01-04 22:09

Således skrev sune vuorela <nospam@vuorela.dk> i
dk.edb.system.ms-windows Sun, 18 Jan 2004 19:36:49 +0100:

Shift+F10

Knud
--
"Foosh.  Aaughh!!"     "Foosh.  Aauuggghh!!"
- Cold spray deodorant....