MS Windows
briani 27239
Nero problem
Fra : Anne

Dato : 14-01-04 18:36

Er der nogen der kan hjælpe her.Jeg har købt Nero 6 brænderprg. I min makine
er der installeret Nero 5.5 (var med ved køb af Plextor brænder).Da jeg
ville installere Nero 6,fandt programmet at jeg havde en tidliger udgave af
Nero6 (?) og om jeg ville fjerne denne.Det ville jeg da det var min eneste
mulighed for at komme videre.Så poppede et vindue frem,hvoe der stod at prg.
ikke kunne fjerne gl. udgave uden at jeg lagde den CD i drevet,som prg. var
installeret fra.Som sagt, så gjort,så kom et nyt vindue,hvor jeg fik at vide
at dervar en fejl,det var noget med en "shortcut"fil der ikke kunne
findes.Da jeg trykkede ok til dette, blev hele installationen afbrudt.Jeg
har prøvet med både CDén med Nero 5.5, og Nero 6.Alt sammen uden at lykkedes
at fjerne Nero 5.5. Den SKAL væk før jeg kan installere Nero 6. HJÆLP.
Hilsen Anne

Fra : Jens Jensen

Dato : 14-01-04 18:52

Kvalificeret forslag:

Geninstallér din 5.5'er, så de forskellige filer m.v. bliver anbragt, så de
kan fjernes struktureret, når du installerer 6'eren. Iøvrigt er supporten
hos Nero ganske god, og et rigtigt levende menneske plejer at svare i løbet
af en dag eller to.

v.h.

Fra : Anne

Dato : 14-01-04 19:08

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan fjernes struktureret, når du installerer 6'eren. Iøvrigt er supporten
> hos Nero ganske god, og et rigtigt levende menneske plejer at svare i

Jeg siger mange tak for dit hurtige svar.Det prøver jeg.

Mvh
Anne