MS Windows
briani 27239
hvorledes fungere fjernsupport winXP og 2K~
Fra : Jakob

Dato : 13-01-04 18:14

en bekendt har fået adsl og jeg vil gerne kunne hjælpe med diverse
computer ting via fjernsupport, men hvordan funger det. Kan jeg få hans
skrivebord at se, han kører win2k og jeg kører win2k og xp, hvordan gør
man i praksis ???

MVH

Jakob

Fra : Allan Ryder

Dato : 13-01-04 21:56

Hej
Først, windows 2000 har ikke fjernsupport funktionen som XP har. Altså kan
du ikke bruge denne funktion.
Jeg selv bruger VNC til fjernsupport. Denne er ikke ret sikker i sig selv,
så jeg ville oprette en VPN tunnel mellem disse pc-er først, for derefter at
køre VNC.
VNC er gratis.

Allan