MS Windows
briani 27239
Manglende systemressourser....
Fra : Michael-7500

Dato : 12-01-04 21:44

Hej kloge hoveder..

Når jeg har OE, 2 browsere og et spillevindue (TV2-spil) åbne på samme tid,
går det af og til galt. Går jeg ind og checker systemressouserne i ydeevne
er den helt nede på 0%...!

Har 256 MB RAM i, og kører WIN98 med IE 6.0 SP1.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Michael

Fra : SonnyBoy

Dato : 13-01-04 09:23

On Mon, 12 Jan 2004 21:44:25 +0100, "Michael-7500"
<michael7500@mail.dk> wrote:

> [...]
>er den helt nede på 0%...!
>
>Har 256 MB RAM i, og kører WIN98 med IE 6.0 SP1.

Her hjælper kun opgradering til W2K eller XP

Uanset hvor meget RAM du putter i maskinen reserverer W98 64kByte og
kun 64 k til systemresourcer - Når den plads er brugt op bli'r windows
bovlam.

<mlr>

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 10:48

Michael-7500 skriblede:
> [...]
> systemressouserne i ydeevne er den helt nede på 0%...!
>
> Har 256 MB RAM i, og kører WIN98 med IE 6.0 SP1.

Du kan læse om hvordan du optimerer
hukommelsen i Windows 9x her:
http://www.wintip.dk/9x/trimning/memtrim.htm

--