MS Windows
briani 27239
)8 og Xp
Fra : PM

Dato : 11-01-04 21:55

Ville erstatte 98 med Xp.,en lagde af sikkerhedsgrunde XP i eget katalog,
uden overskrivning af 98.
Men
Nu starter pc op me Xp og jeg har ikke umiddelbar adgang til de gamle
programmer, der lå på skrivebordet. Og min Outlook ses osse tom, startet fra
XP

Skulle XP ha været lagt oven i Win98 ??

PM

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-01-04 22:15

"PM" <ps98@Zteliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu starter pc op me Xp og jeg har ikke umiddelbar adgang til de gamle
> programmer, der lå på skrivebordet. Og min Outlook ses osse tom, startet

Ja, hvis det var en opgradering du ville have, således at du fremover kun
kørte med xp og ville genbruge alt fra win 98, så skulle du have kørt
installationen som en opgradering, hvilket vil sig i direkte oveni win 98.
Du kan godt importere dine data fra Outlook, idet du blot skal lede efter
den *.pst fil, som du brugte under 98 og så importere den. Men det klarer
ikke problemet med dine programmer.

Kurt