MS Windows
briani 27239
Windows vil ikke kendes ved mit joystick
Fra : Mads M

Dato : 11-01-04 17:17

Hej

Pludselig vil min Windows 98 SE ikke kendes ved mit joystick,
et Microsoft Sidewinder 3D Pro
Det virkede fint i formiddags, men nu påstår maskinen at der
ikke er noget joystik. Jeg har prøvet at fjerne det fra listen og
tilføje det igen, men uden held. Hvad gør jeg ?

Maskinen er en AMD XP2400+ med 512 MB RAM,
Windows 98 SE og et Soundblaster Live lydkort
hvor joysticket sidder.

Joysticket virker forøvrigt fint på min reserve PC, men
den har ikke muskler nok til at trække spillene.

Gode råd modtages med tak

mvh Mads

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 14-01-04 20:54

> Gode råd modtages med tak

Hej .........du skulle ikke ha være inde og opdatere en fil fra Microsoft
opdate side til dit lydkort hvor der ligger en opdate til Sound Blaster
måske ligger problemet der.

Vh.......Carsten

Fra : Mads M

Dato : 14-01-04 21:08

On Wed, 14 Jan 2004 20:53:52 +0100, "Carsten Pedersen"
<caraem@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

>Hej .........du skulle ikke ha være inde og opdatere en fil fra Microsoft
>opdate side til dit lydkort hvor der ligger en opdate til Sound Blaster
>måske ligger problemet der.

Hej

Nej, jeg opdaterede intet. Jeg slukkede bare maskinen
i et par timer og bagefter virkede joysticket ikke mere i
Windows 98.

Men jeg vil da prøve at rode lidt med driverne til mmit
SB Live kort

mvh Mads