MS Windows
briani 27239
Win XP profiler
Fra : Allan Mogensen

Dato : 10-01-04 18:24

Hejsa.

Da jeg på denne side har set lidt om tjenesterne i WinXp, kunne jeg godt
tænke mig at vide, om det kan lade sig gøre, at oprette en ny brugerprofil
til spilbrug.

http://www.blackviper.com/WinXP/servicecfg.htm

Det er primært på forsøgsbasis, men skulle det kunne lade sig gøre, er det
noget man vil kunne mærke forskellen på i ydeevnen?

Har i øjeblikket 30 processer til at ligge og køre i baggrunden, samt nogle
programmer jeg plejer at lukke ned før jeg skal spille.

Mvh

Allan

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-01-04 19:01

"Allan Mogensen" <allmogNOSPAM@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> tænke mig at vide, om det kan lade sig gøre, at oprette en ny brugerprofil

Det har jeg i hvert fald haft gjort før men ikke sådan at den udelukkende
kun kunne køre spil, men jeg havde den profil til at starte så få ting op
som muligt sådan at der ikke var noget overflødigt der lå og kørte i
baggrunden. Men altså bare oprette en "superbruger" (tror nok at det bare
hedder "bruger" i XP, kan ikke rigtig huske det). Det virkede i hvert flad
for mig.

Mvh
Simon

Fra : Allan Mogensen

Dato : 10-01-04 19:21

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hedder "bruger" i XP, kan ikke rigtig huske det). Det virkede i hvert flad

Takker, prøver at lave en ny...

Mvh

Allan