MS Windows
briani 27239
Directx 9.0b
Fra : Sp@cey

Dato : 10-01-04 09:25

Det her er måske OT men jeg har et problem med mit tvkort. Det holdt
simpelthen op med at virke efter jeg installerede Directx 9.0b er der andre
der har det samme
problem?

Og er der et løsningsforeslag

Kortet er et Typhoon Phillips Mk3
Og jeg er sikker på at det er Directx for det er det eneste jeg har
installeret.

Sp@cey

---

Fra : Anders pedersen

Dato : 10-01-04 09:31

On Sat, 10 Jan 2004 09:25:29 +0100, Sp@cey wrote:

> Det her er måske OT men jeg har et problem med mit tvkort. Det holdt
> simpelthen op med at virke efter jeg installerede Directx 9.0b er der andre
> [...]
Du kan jo prøve at unninstaller directx.
det kan gøres med følgene program
directx happy uninstaller

> Kortet er et Typhoon Phillips Mk3
> Og jeg er sikker på at det er Directx for det er det eneste jeg har
> installeret.

hvilken windows version

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Edmund

Dato : 10-01-04 09:47

Sp@cey skrev:

> Det her er måske OT men jeg har et problem med mit tvkort. Det holdt
> simpelthen op med at virke efter jeg installerede Directx 9.0b er der
> [...]

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=8DFD1B6D-E177-4A0E-91D0-B4310675B02B

Du skal installere den engelske

--
Mvh Edmund

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 10-01-04 12:04

"Sp@cey" <Someone@microsoft.dk> wrote:

>Det her er måske OT men jeg har et problem med mit tvkort. Det holdt
>simpelthen op med at virke efter jeg installerede Directx 9.0b er der andre
>der har det samme
>problem?

'holdt op med at virke' er ret uspecifikt....

Ku' du ikke komme med en bedre beskrivelse af tv-kort, drivere,
programmer og hva' der egentlig sker når du forsøger at se tv !!

Nu risikerer du at bruge dage på at rode DirectX og så ligger
problemet måske et helt andet sted

<mlr>