Lis Sørensen vistnok....
Fra : Lisa Andersen

Dato : 17-04-01 19:01

Jeg leder efter teksten til en sang som jeg mener er af Lis Sørensen...Den
begynder:"
Sidste år ved denne tid, gik vi sammen her, nu er alle sporerne slettet...."
Måske hedder den "uden dig"
Jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig!

--
Mvh Lisa

"I´m easy to please, I´m always satisfied with the best!"

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 18-04-01 01:04

"Lisa Andersen" <smillasmiles@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
slettet...."
> Måske hedder den "uden dig"
> Jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig!

Hej Lisa
Det kunne vel ikke være Lise Cabble og Mette Mathiassens sang fra Dansk
Melodi Grand Prix, sidste år, "Uden dig", sunget af Sanne Gottliep ( eller
hvordan det nu staves ????

mvh Søren og Anette

Fra : Lisa Andersen

Dato : 18-04-01 08:50

Nej det er vist ikke lige den...Nummeret er fra nogle år tilbage og jeg
mener stadig det er med Lis Sørensen! Jeg ahr søgt efter teksten på nettet
men kan desværre ikke finde den!

Fra : Flemming

Dato : 18-04-01 10:46

I Wed, 18 Apr 2001 09:50:04 +0200, i dk.kultur.musik du skrev:

> Nej det er vist ikke lige den...Nummeret er fra nogle år tilbage og jeg
> mener stadig det er med Lis Sørensen! Jeg ahr søgt efter teksten på nettet
> men kan desværre ikke finde den!

Jeg er sikker på at det er Sanne Salomonsen's 'Uden dig' der stammer fra
hendes 1989 album der vistnok bare hed Sanne.

Hvis jeg husker rigtigt begynder den noget i retningen af:

Sidste år ved denne tid - gik vi sammen her - nu er alle sporene slettet -
vinden visker ikke mer - nu du ikke er - lige her - jeg forstod vist aldrig
helt hvofor du forsvandt? osv. osv.

Desværer har jeg ikke helt teksten, og har ikke haft held til at finde den
på nettet til dig.

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Lisa Andersen

Dato : 18-04-01 15:18

Mange tak for hjælpen.
...jeg har faktisk pladen stående, hvis det altså er Sanne!

--

+
> [...]
-
> - Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G.
'Dowd) -