Uffe's Deleter
Fra : Martin Thunø

Dato : 29-01-04 19:10

Når jeg vil starte Uffe's Spam Deleter op kommer der er en fejlmeddelelse
hvor der står :

" is not a valid integer value

Nogen der ved hvad der menes med det? Synes ikke jeg kan finde det lille "
nogen steder. Nogen der kan hjælpe??

--
Fjern REMOVEXXX hvis du vil skrive til min mail.

Fra : Martin Schultz

Dato : 30-01-04 11:03

"Martin Thunø" <martin.thunoe@REMOVEXXXteliamail.dk> writes:

> [...]
>
> " is not a valid integer value
>
> Nogen der ved hvad der menes med det? Synes ikke jeg kan finde det lille "

Den fejl får du fordi du prøver at skrive noget and end et heltal ind i et felt/
variable/... der kun kan indeholde heltal. Du skal ikke lede efter ", det er
ikke den der giver fejlen.

Martin
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Martin Thunø

Dato : 30-01-04 19:19

> [...]
felt/
> variable/... der kun kan indeholde heltal. Du skal ikke lede efter ", det

Lyder mærkeligt. Har kigget det hele igennem, men jeg kan ikke finde noget
som uniddelbart skulle være forkert, så nu har jeg slettet programmet og
installeret det igen og nu virker det igen. Så må jeg se om det sker igen.
Tak for hjælpen..