Are you ready??!!!! [heavy-metal!!]
Fra : Kong Kent

Dato : 17-04-01 08:00

4/5 Morbid Angel (Voxhall, Århus)
26/5 Sepultura (Train, Århus)
2/6 Paradise Lost (Train, Århus)

Vi jyder får det sgu godt her i forsommeren!!

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Thomas

Dato : 17-04-01 08:43

Hej Kong Kent!

> 4/5 Morbid Angel (Voxhall, Århus)

Hmm ... tror jeg hopper over ... nok lidt for hårdt for mig. Ja ok, jeg
er en vat-arm ;)

> 26/5 Sepultura (Train, Århus)

Jeg har ikke helt bestemt mig endnu. Det er godt nok næsten et must, og
selvom det jeg har hørt er godt, har jeg kun en plade med dem.

> 2/6 Paradise Lost (Train, Århus)

Det her er til gengæld klasse!! Et af mine all-time yndlings-bands ...
jeg snupper også deres koncert i Ålborg i Studenterhuset dagen før.

> Vi jyder får det sgu godt her i forsommeren!!

Ja, det er ret fedt. Man må sige at der er kommet en del flere
muligheder på det sidste ... det er rart at spillesteder som Train gider
at tage specielle bands ind, så der er lidt for enhver smag.

Mvh,
Thomas

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 17-04-01 12:04

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message

> 26/5 Sepultura (Train, Århus)

Jeg ved ikke hvor fedt Sepultura er uden Max...

Det virkede lidt somom at han var bandet, og da jeg så Soulfly på Roskilde
98 var det da også 75% Sepulturanumre de spillede.

--
Anders Ebbesen
It's only after you've lost everything that you're free to do anything.