Uendelige problemer med Norton Internet Se~
Fra : Ukendt

Dato : 22-01-04 00:46

Har købt Norton Internet Security og Norton System Works 2004.

Kører fint så længe at nøgle ikke er aktiveret og godkendt.
Når det er gjort sker der ting og sager.

NortonSystemWorks (NSW):
Starter med at sige prøve periode overstået. Det vil sige; igen aktivering
af nøgle og godkendelse. Det gør jeg så nogle gange, da den be'r om
godkendelse efter genstart, indtil nøglen er blevet aktiveret et x antal
gange og bliver låst.
Support kontaktes, hvor man på en dårlig telefonlinie taler med en
spanioler, der på sit charmerende, men ikke altid forståelige engelsk, hvor
vi får stavet os igennem koden med ALFA, BRAVO etc. indtil hun sender en
mail en et link der løser alverdens problemer.
Det gør SymKBFix.EXE ikke.
Igen kontakt til support og efter halvanden times ventes igen en gang ALFA,
BRAVO (nu en italiener) for tilsidst at ende med en kode der kan åbne det
genstridige program. Fint...........tror jeg.
Nu kan SystemWorks ikke åbne lige meget hvor meget der klikkes på ikoner der
har relationer til programmet. Selv liveupdate der virkede fint indtil
kode/nøgle blev aktiveret, kan ikke komme på nettet. (Jeg kan godt komme på
nettet fra Internet Explore???).

Norton Internet Security (NIS):
NIS fungerer også fint med opdate osv. indtil koden (telefon oplyst kode)
bliver aktiveret. Herefter har det lidt svært ved at finde ud hvad det vil.
Når PC'en bliver åbnet starter den med at ha' sit ikon i bunden t.h.. Dog
med en rødt kryds for at fortælle at den ikke er aktiv. Et klik på ikonet og
klikker på enable. Så sker der det at ikonet forsvinder!!!! Det skulle
ellers have betydet at det røde kryds skulle forsvinde. Det skal lige nævnes
at det igen ikke er muligt at komme i kontakt med programmet ved at dobb.
klikke på det normale ikon eller via start/proggrammer. Ej heller nogle af
programmet funktioner.

Hvad er det der sker, når programnøgle aktiveres og der meldes tilbage at
den er godkendt og så at skidtet går helt i stå?

Jeg har prøvet programmerne på en nyinstalleret Win 2000 med SP4 på en ASUS
L3800 INT2000, 2 Abit KG7 AMD 2000+, 1 Abit KT7 AMD 900 (hvor NIS
mærkværdigvis kører fint....og jeg ved ikke hvordan ) 1 Soyo (gl.
svend med scsi) INT450.

Jeg har efterhånden brugt det meste af et par dage med at finde og prøve
løsninger på Symantec's supportsider. Men har ikke fået løst problemet med
NSW.

Nogen der har en naturlig forklaring?

McRepsej

Fra : Peter Kruse

Dato : 22-01-04 08:43

"McRepsej" <mail2me_snabel_a_email_dot_dk> skrev i en
meddelelse

Hej,

> Kører fint så længe at nøgle ikke er aktiveret og
godkendt.
> Når det er gjort sker der ting og sager.

Det lyder som om, at du bør kontakte Symantec support.
Spørgsmålet bør kunne besvares af Symantec Danmark.
http://www.symantec.com/region/dk/techsupp/index.html

Venligst
Peter Kruse
http://www.krusesecurity.dk