Brandy og "Another day in Paradise"....?
Fra : Frk.V.

Dato : 16-04-01 14:55

Hej,
Jeg har hørt en sang et par gange i radioen, som var meget god. Det var en
coverversion af Phil Collins´ "Another day in Paradise", men det var
*vistnok* Brandy og en anden, som jeg ikke fik navnet på......
Nogen, der har hørt den og ved hvem hun synger duetten med??????

m.v.h.
Frk.V.

Fra : Allan Pahuus/Radio F~

Dato : 16-04-01 15:21

Ray J

Allan

Frk.V. <missam74@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gQCC6.44100$o4.3408438@news010.worldonline.dk...

Fra : -= Mahn-Zeh =-

Dato : 16-04-01 16:09

"Allan Pahuus/Radio Fredericia" <allan@radiofredericia.dk> skrev i en
meddelelse news:9bev7b$2r35$1@news.cybercity.dk...
> Ray J
>
> Allan
>

> Frk.V. <missam74@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:gQCC6.44100$o4.3408438@news010.worldonline.dk...

Begge skulle have et gok i nødden... jeg håber at Phil-drengen er blevet
godt betalt for at lade sit udemærkede nummer svine til på den måde..ØV!
(Pyyhh...skulle lige have luft, be-be!)

--
-= Mahn-Zeh =-
icq# 99637634

Fra : Frk.V.

Dato : 16-04-01 17:38

Hej,
Tak for svaret!

Hilsen Frk.V., som synes, coverversionen er ok......

Fra : Brian Haagh

Dato : 17-04-01 11:54

Ray J er lillebror til Brandy og har udgivet et solo album / cd.

MVH

Brian Haagh/