Modtager mail, men den dukker ikke op??
Fra : Anne Marie

Dato : 30-01-04 16:46

Hej.

Jeg bruger Outlook Express. Jeg har et par gange oplevet, at der
tilsyneladende modtages en mail. Den dukker bare aldrig op i indbakken
(eller andre umiddelbart tilgængelige steder)
"Kuvert" ikonet nede til højre i proceslinjen vises som om der er modtaget
en mail, og idet den søger efter mail, ser det også ud til, at der hentes en
ned.
Hvor mon den bliver af??
Håber i kan hjælpe.

Mange hilsner fra
Anne Marie

Fra : pre

Dato : 30-01-04 17:32

Som TDC bruger skulle du kunne gå ind på Web siden og læse/kontrollere dine
mails. Prøv at kontakte Kundeservice. Eller har du måske sat en regel der
sletter visse typer?
pre

Fra : Anne Marie

Dato : 30-01-04 17:44

Hm - det havde jeg slet ikke lige tænkt på. Jeg har et par afsendere jeg har
blokeret. Kan det være mails fra dem?? Hvis det er mails, som automatisk
bliver slettet, burde de så ikke kunne findes i mappen "slettet post"??
Ellers tak for svaret

Fra : LER

Dato : 31-01-04 14:41

>Hvis det er mails, som automatisk
> bliver slettet, burde de så ikke kunne findes i mappen "slettet post"??

Det kommer an på om du har valgt "slet den fra serveren" eller "slet den".
Slet den fra serveren vil jeg helt klart anbefale, hvis du er SIKKER på at
du ikke har lavet din blokering, så du risikerer at blokere noget du
bagefter kommer i tanke om at du vil have alligevel.
Med slet den fra serveren bruger du ikke tid på at hente mailen ned på din
computer, og der burde heller ikke komme noget brev-ikon nede ved uret...

Med venlig hilsen

LER